Parex amatpersonu atalgojums

Izglābtā Parex banka darbinieku algas neatklā
Dienas Bizness
Lelde Petrāne
lelde.petraneatchardb.lv
24.10.2009 11:21

Laikraksts Latvijas Avīze interesējies, cik lielas ir amatpersonu algas valsts izglābtajā Parex bankā. Redakcija saņēmusi neoficiālu informāciju, ka, piemēram, mārketinga un komunikāciju direkcijas vadītājai Maijai Celmiņai mēneša atalgojums ir vairāk nekā 3000 latu.

«Iespējams, uztraukumam nebūtu pamata, ja šī banka nebūtu valsts akciju sabiedrība, kur valstij pieder 75% akciju un kur Valsts kase noguldījusi 646 miljonus latu. Šai summai jāpieskaita 169 miljoni starptautisko aizdevēju līdzekļu, kas iztērēti sindicēto kredītu atmaksāšanai, kā arī 200 miljoni valsts līdzekļu, kas ieguldīti bankas pamatkapitālā. Tātad turpat vai miljards latu nodokļu maksātāju naudas. Tāpēc ir loģiska Latvijas iedzīvotāju vēlme uzzināt, kā līdzekļus taupa bankas vadošais personāls,» norāda laikraksts.

Taču izrādījies, ka tas nav iespējams, jo gan bankas uzraugi – Finanšu ministrijas valsts sekretāra vietnieks un bankas padomes priekšsēdētājs Andžs Ūbelis, gan arī Privatizācijas aģentūras ieceltais padomes loceklis Juris Vaskāns, kura vistiešākā atbildība ir pārzināt bankas darbinieku atalgojumu, atteikušies publiskot informāciju par bankas administrācijas naudas maka biezumu, neraugoties uz to, ka valsts ir galvenais akcionārs šajā finanšu iestādē.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License